Wyświetl

Wzór reklamacji InPost

Sposobów dostarczenia produktu do klienta jest wiele. Można zaproponować odbiór osobisty, wysłać przesyłkę pocztową, kuriera lub też korzystać z paczkomatów inPostu, które to ostatnio są coraz popularniejsze w naszym kraju.

W tzw. „szczytowych” momentach jak Wigilia, Walentynki czy Dzień Dziecka, paczkomaty przeżywają prawdziwe oblężenie i niestety dochodzi do wielu pomyłek. Internet i media społecznościowe aż huczą od negatywnych komentarzy:

„Nie po to się płaci za przesyłkę kurierską, żeby w dniu nadania nie została nawet odebrana przez kuriera”

„jestem bardzo rozczarowany. W środę dostałem SMS, że paczka czeka na odbiór w paczkomacie mobilnym. Poszedłem – paczkomatu mobilnego nie było. Na czacie dowiedziałem się, że kurier się pomylił i za wcześnie wysłał smsa. Przy paczkomacie miał być dopiero wieczorem, a jeśli nie odbiorę, dostałem zapewnienie, że na pewno następnego dnia kurier będzie ponownie i spróbuje zostawić paczkę w paczkomacie. To było dwa tygodnie temu. Od tamtej pory żadnej informacji od Was. Wczoraj na czacie ponownie zostałem zapewniony, że paczka zostanie dostarczona, ale szczerze już wątpię”.

„Od 16 dni paczka ma niezmienny status Przesyłka jest transportowana między oddziałami InPost”. Zamówiłam prezent do paczkomatu w białymstoku, a śledzenie przesyłki pokazuje, że choć została wysłana z Krakowa, obecnie jest w sopocie. Jakiś żart”.

 

Dla wszystkich osób niezadowolonych z usług paczkomatów i mających problemy ze świadczonymi przez InPost usługami przygotowaliśmy krótki poradnik, jak samodzielnie można zgłosić reklamację. Poniżej umieszczamy wzór reklamacji InPost, a także – w przypadku negatywnej odpowiedzi na reklamację (co według wpisów na forach) często ma niestety miejsce – wzór odwołania od decyzji InPost.

Należy zaznaczyć, że poniższe wzory zostały stworzone w oparciu o Regulamin świadczenia usługi Paczkomaty 24/7 przez InPost Paczkomaty sp. z o.o. obowiązujący od 12.10.2016 r. dostępny na stronie https://inpost.pl/pl/pomoc/cenniki-i-regulaminy/regulaminy

Zaznaczamy również, że są to jedynie wzory, potencjalnie do dalszej modyfikacji.

Jeżeli masz pytanie dotyczące podobnej sprawy, możesz poprosić o kontakt naszego eksperta. Wprowadź numer telefonu w polu poniżej.

lub podaj swój adres email:

1. Administratorem Twoich danych osobowych udostępnionych za pomocą formularza jest Polskie Centrum Odszkodowań sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-508), przy ul. Puławskiej 39 lok. 40, e-mail: biuro@pco.info.pl, tel. +48 22 659 33 43.

2. Twoje dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO, tj. w oparciu o niezbędność przetwarzania do celów związanych z kontaktem w sprawie zgłoszenia odszkodowawczego.

3. Twoje dane będą przetwarzane nie dłużej niż do czasu podjęcia decyzji co do nawiązania współpracy, a po tym czasie mogą być przetwarzane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń.

4. Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia swoich danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego.

5. Administrator zastrzega sobie prawo zamiany niniejszego regulaminu, przez opublikowanie jego nowej wersji na stronie internetowej.

6. Wszelkie pytania dotyczące niniejszego regulaminu prosimy kierować na adres: biuro@pco.info.pl.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *